Organizator:

11. edycja targów VIVA SENIORZY przeniesiona na 5-6 listopada 2021 r.

Podziel się

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Seniorów organizatorzy targów VIVA SENIORZY w porozumieniu z partnerami oraz po przeprowadzonym wywiadzie środowiskowym podjęli decyzję o przeniesieniu wydarzenia na przyszły rok. 11. edycja targów odbędzie się w terminie 5-6 listopada 2021 r.

Jako największy w Polsce organizator targów z najwyższą uwagą śledzimy sytuację epidemiczną w kraju oraz komunikaty udostępniane przez Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) oraz instytucje rządowe. Monitorujemy także sytuację na rynku spotkań na świecie. Nie chcąc narażać zdrowia seniorów, którzy odwiedzają naszą imprezę, w porozumieniu z partnerami podjęliśmy decyzję o przesunięciu 11. edycji targów VIVA SENIORZY na rok 2021. Wierzymy, że w przyszłym roku spotkamy się wszyscy w komplecie i dostarczymy Wam jeszcze więcej atrakcji i niezapomnianych wspomnień.

Co z biletami?

Wszystkie zakupione bilety zachowują ważność i mogą zostać wykorzystane w nowym terminie targów. Jeśli zdecydujecie się Państwo zwrócić bilet prosimy o kontakt z oficjalną platformą sprzedaży biletów ToBilet.pl na adres e-mail: info@tobilet.pl. Posiadane przez Państwa bilety można także wymienić na voucher do wykorzystania na dowolne wydarzenie sprzedawane poprzez stronę www.tobilet.pl.

Jednocześnie pragniemy poinformować, że w związku z wejściem w życie nowych przepisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.) zwanej „tarczą antykryzysową” termin do zwrotu wpłaconych przez Państwa środków został wydłużony do 180 dni. Zgodnie z art. 15zp ust. 1 przytoczonej ustawy: „Przedsiębiorca prowadzący działalność związaną z organizacją wystaw i kongresów, w tym z udostępnianiem pomieszczeń i powierzchni na imprezy targowe, szkolenia, konferencje lub egzaminy, a także prowadzący działalność kulturalną, rozrywkową, rekreacyjną i sportową lub organizujący wystawy tematyczne lub imprezy plenerowe w przypadku rozwiązania umowy z klientem, w tym na świadczenie usług dodatkowych związanych z udostępnieniem powierzchni lub pomieszczeń, które to rozwiązanie umowy pozostaje w bezpośrednim związku z negatywnymi skutkami COVID-19, jest zobowiązany zwrócić wpłacone mu przez klienta środki w terminie 180 dni od dnia skutecznego rozwiązania umowy.”

Kontakt dla wystawców

Barbara Kajzerska

Kontakt dla zwiedzających i marketing

Ewa Wysocka
Ewa Wysocka